کلبه ی عشق شیما

تنگی نفست را، نینداز گردن آلودگی، دلت را ببین، کجا گیر کرده…

 


 

چه زیبا! گفتم دوستت دارم !چه صادقانه پذیرفتی!
 
 
چه فریبنده ! آغوشم برایت باز شد !چه ابلهانه! با تو خوش
 
 
بودم !
 

چه كودكانه ! همه چیزم شدی ! چه زود ! به خاطره یك كلمه
 
 
 
 
مرا ترك كردی !
 

چه ناجوانمردانه ! نیازمندت شدم ! چه
 
 
حقیرانه! واژه غریبه خداحافظی به من آمد!
 
 
چه بیرحمانه! من سوختم
 
 




 


<<به نام خدای عاشقا>>
 


روزگارم بد نیست غم كم میخورم


كم كه نه هر روز كمكم میخورم


عشق از من دورو پایم لنگ بود


غیمتش بسیار دستم تنگ بود


گر نرفتم هر دو پایم خسته بود
 


شیشه گر افتاد هر دو دستم بسته بود
 


چند روز یست كه حالم بد نیست
 


حال ما از این و آن پرسید نیست
 


گاه بر زمین زل میزنم گاه بر حافظ تفعل میزنم
 
 
 

حافظ فرزانه دل فالم را گرفت یك غزل آمدوحالم را گرفت
 


مازیاران چشم یاری داشتیمخود غلط بود آنچه ماپنداشتیم
 


نظرات شما عزیزان:

مهناز
ساعت3:11---13 آبان 1391
سلام گلم وبت عالیه خوش حال میشم به منم سربزنی و نظرتو بهم بگی

nadia
ساعت21:47---24 مرداد 1391
salam khobi dari. be veb man bia khoshhal misham

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:,ساعت 20:18 توسط شیما افشار| |


Power By: LoxBlog.Com